.shared da moment.


posted by lil.fawa.

No comments

kali neh kisah hubby aku plak..lg seminggu aku akn up 1 lg level dlm idop neh..huhu!! mlm td aku ad date ngn darlin' aku kat umah..dia my dinner kat umah aku.guess wat?aku masak..haha..lawak2(aku xreti masak)..nk kawen sgt so kena blajaq2 la..aku msak alakadar ja la..plus darlin' aku neh makan sgt xmemilh.(alhamdulillah senang bela). so menu aku : sayur masak lemak,ikan goreng,n sambal belacan sja.he..senang kn? xsampai 1/2 jam da siap masak.then dlam pkol 8 lebey dia smpai la..aku hidang2 pas2 makn ber2 ja.mak ayah aku ad keja n depa dah makn lebey awal.(parents aku sportin') so,lepas makan kami sama2 dok siapkn hantaran belah darlin' aku. darlin' aku neh jenis xska menyusahkan family dia. dia lebey ska bwat sendiri untuk diri sendiri.(Independence) so,untuk hantaran aku, aku pn bwat sendiri n ada yg kazen aku dah siapkan dr umah dia,tp barang2 untk hantaran,kazen aku yg support.suma import dr KL.(tanx a lot to kak chaq)kat langkawi neh susah cr barang,plus aku tatau kat mana ad kedai2 souvenir neh. n dis is pix darlin aku dok tekun bwat hantaran dia :

semangat wo0 darlin' aku..well aku xsabaq n nervous a bit sementara menanti saat minggu depan..he.. urait,enough for now,
.full stop.