.my big E-day.


posted by lil.fawa.

2 comments

hi anak2..uishhh lama xupdate blog aku neh..1st of all,aku da jd tunangan org. yeay! he..aku gumbira xbley nak cover..so xmao cta panjang just nak share da moment ngn u all suma. jamu lah mata anda dgn scene2 yg sempat di snap pada hari tersebut. (17/12/2009 bersamaan 30 zulhijjah 1430)tarikh neh dipilih sempena menyambut 1 muharram sbb majlis aku dibuat selepas waktu isya'.so, enjoy!


neh time final preparation yg xbrapa nk final sgt la..he~byk benda aku bwat last minit.


neh plak sum of my gift to my future family in law n org2 bc yaasin untk mlm tu.




n dis is my hantaran for him. 7 dulang dan berbalas 5 dulang.


yg neh buah pear n strawberry(habaq p la kot2 ada yg xkenai)

yg neh plak sampin (aku habaq kat cneh sbb nisa dok ingat daun pisang~buta perot btol la!) dan yg kanan ini plak handkerchief n tie


ini plg cute~cup cake je and my fav coklat box..(natang pix neh xbley rotate tatau la pasai pa!)


yg neh plak kuih makmur paberet mak aku n halua mak aku buat.2,2 pn DIY.



neh plak sum of dia pnya hantaran untk aku~


part neh plak pix kawan2 n pix aku sebelum n selepas bertunang :

dari kiri : kikah, aku, yana, awa, dan wanie (bju zebra crossing tuh kakak aku)



yg neh sure2 la aku n suma pix pn aku bwat pose yg sama..keke~
i'm not really like d makeup xcually..



and dis is da moment~(bakal mak mentua yg sarung cincin)



my lebly family n fiancee

lastly, spesel dedicate to nisa sebab dia dah komen pix dia tadak dalam neh.sebanaqnya dia sepatutnya jd org penting la jgk pd mlm tuh,tatapi dia my lambat! tettt! org da abeh posing2 baru dia smpai.so aku dapat 2 je pix untk mlm tuh..sob2~
nk compare muka aku ngn nisa, makeup aku dekat sekilo tp tgk muka dia.mcm melawat org mati. (huhu!)

neh kak wana, wakil tunggal malibest.


so neh sja la yg larat aku upload even bnyk lg sbenanya..(nant nisa marah sbb dia kata org yg dok bc blog aku neh suma pn ada time kenduri arituh.~haha)
.full stop.

2 comments