.antara teruja dan bosan.


posted by lil.fawa.

2 comments

semalam aku n my darlin sopin sume ktrrg pnya brg2 for our final preparation,yeah!!! juz tgl nk beli buah n cekelat ja lg.yg tuh xpa next week kami sempat lg nak beli. td,yana text aku juz nk gtau yg dia xcited nak my kenduri aku n untuk holiday dia..aku pn xcited gak sbb nk tgk baby mia(yana's daughter)..wee~ da ada baby da dia..nant mest dia n anak mcm sibling ja.same goes to her mama..1st time aku jmpa dulu(zman sek teknik)aku ingat mak dia tu kakak dia..hik!
then wany n milly plak text.wany swoh aku survey flight ticket untk kenduri aku next week,but sure2 la suma mahal.. skoll holiday kot..then milly plak say sori coz xbley my aku pnya e-day,plus ctea pn.hurmm..it's ok babe..aku paham..ampa study lg..but 1 thing yg aku nmpk kt kawan2 aku neh suma semangt dok jahit manik kat baju untk melaram kat knduri aku nant!slap2 depa lg bling2 pd aku..haha..
ishk..boring plak keja sorang2.. mek nisa neh balik kapung..(kantoi la aku dok updated blog kat opis)haha~ nisa pn sama,kalo xcaya buka blog dia.mest ada pix yg menkantoikan dia yg buka blog dia kat opis.siap pkai uniform kot..haha!! darlin aku pn damn bz lately!tatau la bla masa kami bley berchenta..he..windu woooo~
ari neh aku da setelkan keja awal2 pgi td lg,pkol11..huishh..laju aku kayoh naseb bek x ter'tomos'..
so,smbil2 jawab kol dan ber'kata dialog yg sama mcm neh : "sorry,we are fully booked til Jan 3rd." aku pn layan blog la..mampos la kalo ad yg kata aku xbwat keja,apa yg pasti keja aku dh setel..haha..
well,tajuk yg aku pilih kali neh sempena kebosanan aku hari ni,keterujaan nk bertunang(haha) next week, serta keseronokan 'xtvt' yg aku buat untk mengisi masa kebosanan bekerja. so, dis is wat am i doin' dis afternoon : tadaaa (nada mcm wallE sebut ok?)



pix neh ialah hadiah besday nisa yg aku promise last 2 weeks kot.hik~



neh plak rupa BOTOL MINERAL SEMULAJADI paberet dia tu,yg aku modified.



neh la apa tujuan botol neh aku modified.he~ bkn sbb nisa xmampu,tp aku yg nk bg ad sentimental value kat dia..(ang kena bangga ngn aku nisa)



lastly, musti la aku plak nk interprem..hakhak!

.full stop.

2 comments