..Surpriseee!!..


posted by lil.fawa.

2 comments

Senyum sampai ke telinga neh!! Huhu.. guess wat?en.suami pulang hari ni lah! yeahaaa~~ haha..(mahap lah seronok sgt neh..haha!) oh ya, he suppose to be back by tomorrow, but yeah he surprise me..and yet with a roses! yes I'm surprised! :D *hati berbunga2 rose jugak*



tanx darling for the roses!

alkisahnya, hari neh seperti hari2 kebiasaan yg lain lah, me masuk keja i call him said dat dah masuk kerja la..then saya tanya "b ada kat mane neh?" he said "b ade kat kb..ada keje jap" me again "bila nk balik umah ma?" he answer "ptg sket la kot" than "ok syg..take care".. en.suami bermlm dkt rumah member dia 2 hari kat kb so sepatutnya hari neh dia balik umah ma la and saya pn kerja seperti biasa.

Then pkol 4pm saya balik rehat smpai pkol 5pm. tried to kol him but can't go through..out of coverage area..xpelik lah sbb sumtimes kat rumah mertua memang xda line sgt..heh! (padahal mest ada kat atas bukit gerik dah dat time!) n otw nk masuk keja balik tu hubby text : syg tggu kejap eh jangan balik lagi, ada member b nak jumpe fawa. and me replied : huh?*dengan muka curious* (he neva let me meet his friend without him).

So, saya pn tunggu lah smbil2 reply email yg xpenah nak habis tu..hehe..and once me hear dat org bg salam kat kaunter depan, n yes saya tahu suara tu. Bee!!!!! *dengan muka yg tercengang tu me bgn salam dia n tadaaaaa!! dapat bungalah! hehehe~ *senyum sampai balik rumah xlekang* oh u make me fall in luv again honey! :) xboleh nk menaip dah neh..gembira sgt!haha~ see ya guys!

..full stop..

Published with Blogger-droid v2.0

2 comments