.another pre-wedding preparation.


posted by lil.fawa.

No comments

huh terasa gatal jari jemari aku yg xberapa nk runcing lagi cantek ini nk menaip..lama kot xjenguk blog..keke..so, nothing much aku nk shared dgn bloggers2 suma,(ada ke yg baca?ahaks!) it juz about wed-preparation..
me n en.hubby baru2 neh da g bayaq balance payment 4 all our wedding dress..haish!! lega rasanya..mcm da mati sket rama2 dalam perot aku.(en.hubby kata aku yg plg takot baju xsempat siap or xckp det nk bayaq) ya ka?? ermm..pandai2 ja..huh!!
then, aku da dapat tgk baju untuk majlis pihak aku n akad nikah..arghhh!! luv it damn much!! tanx kak zue!! naseb baek aku bley tahan nafsu dr snap pix baju tu..kalo x ada jugak da terpublish dalam blog ini..hahaha!! sungguh haru biru! tp belom dapat tgk baju untuk majlis bertandang..urmm yg itu aku agak takot sbb 1st stage baju tu drg siapkan,aku tgk kurang meyakinkan..hik! but beserah ja la..tukang jahit pandai la nk cantekkan baju tu nant.. pray for it! amin!
erm..mcm da lewat sgt neh, me sambung nant ja la..haha..ngantok la guys..
enuff for now..

.full stop.