.fasa 2.


posted by lil.fawa.

No comments

skrg org ramai masih dalm mood new year..bg aku nothing different sbb aku masih ada 1 lg misi penting dlm hdup untuk disetelkan! cari duit nak kawen la plak..huhu! guess wat, umo da bertambah 1 lg angka,aku plak bru je up 1 lg level hdup n now da msk 2010 aku akn married the end of dis year!! arghhh...sempat ka cari duit?heh da gatal sgt nk kawen kena sempatkn la jgk..haha..iskh cepat plak masa berlalu. kena laju2 kayoh neh..xbley ikot moto idop nisa..pelan2 kayoh stg xkemana..hakhak! nisa2..(smbil geleng pala) xtau la pasai pa. tobat satg dia dah baca dia komen sbb aku bebel mcm org tua2..dia ja la yg dok rasa muda,nmpak muda dan jd muda(iklan apa tah guna ayat neh) mampos la! xmsk list penting pn. tett! so, berbalik ke jalan yg benar td, aku kena kompol duit bnyak2 pastuh perabeh pn bnyak2 jgk!haha.. iskh mcm mereng sket arineh.. but for sure motif arineh karang karangan untuk bgtau suma yg aku kena kompol duit bnyak2 dan pesanan, jgn coba2 nak rompak aku plak! and hope inchik jul baca blog neh supaya dia nek kan gaji aku..kahkah! nisa mest xbg inchik jul bc blog dia sbb dia bnyak kutuk bos kami kat blog dia.haha..

.full stop.