.1st day keja yg gelong.


posted by lil.fawa.

2 comments

even tajuk 1st day keja doesn't mean aku tukaq keja or krja kat tempat baru.arineh ari 1st keja selepas off day semalam..keke~ so, nak jd cta arineh mcm besa aku msk keja da dpt cta2 panas dr nisa..mcm cnn jgk la dia neh(aku bru perasan nisa oiii!) 1st thing ada makhluk tuhan sorang neh dtg as agent travel agency from K.hell konon nya honeymoon and dia mintk complement bilik dr malibest untk 1 mlm..wat da f?? agent yg x xtiv mintk bilik untk honeymoon?even agent yg plg xtiv kat malibest neh pn kena bayar harga full tau..huh! tah hapa2.. then kami p kat mak long sbb perot aku dok nyanyi lagu lily allen (f**k you) sbb lapaq. punya la panas nk mampos! nisa pn dgn rasa diri dia artis pkai shade n aku amik payung mcm payung gerai yg besaq tuh p la kedek2 jalan kaki smbil makan buah limau yg kecik tuh. skali masa aku dok nk suap limau dalam mlot,mek nisa neh p tepis limau aku ngn payung besaq tuh! bkn tu sja, masa aku n nisa dok jalan smbil bwk payung besaq tuh plak nisa dgn sengajanya p ketuk kepala aku ngn payung tuh then guess wat? dia gelak smpai seantero alam dengaq!! normal la kalo nisa gelak kuat sbb aku neh dah tepu jd tontonan warga jalan pantai cenang neh. dah tada rasa malu lg dah la.. but for sure aku tau nisa dah lama berniat nk pedeje aku..kn nisa kn?haaaa..ang ingat aku tatau??huhhh!! tunggu la ang..dah tu bila smpai kat gerai mak long,aku neh teringin mkn menda maneh2 so aku beli la kuey keria tuh..coba anda teka apa plak dia kata kat aku..dia kata cam neh "weyh!! retro kot makan kuey tuh?" slamber mak cik dia ja kata kat aku..akak yg dr td dok ikot blakang kami tuh sengeh ja tgk aku..huishh..nisa2..(smbil geleng pala)yg dia mkn donut tuh brasa emo sgt la tuh..huhh!! slepas kejadian terbabit,aku sudah xrasa apa lg dah kt mek nisa neh sbb aku tau xsemua manusia perfect..(lgpn nisa neh kurang sifat sket)hahahahah!!~ang tau kn nisa ayat neh?so kesimpulan yg dapat aku kusutkan disini ialah NISA memang kuaaanggg jaaqqqq!!!! kahkahkah.. (padan muka ang) dah la motor ang penuh dgn debu n sawang labah2! opsss!! terlebey sudaa..bblleeekkkkkk ;P..
. full stop.

2 comments