.plan len jd len.


posted by lil.fawa.

2 comments

hola ladies..(sori kalo ada kaum adam yg membca seperti bukhari)he~ so..today cuti aku dipenuhi dgn xtvt yg agak memberangsan kan la jgk..seperti:

  • shoping n online shopping
  • mengasoh puteri nur balqis
  • dating
  • tidoq tengahari
  • dan laen2
so,first of all, pembuka tirainya begini ye anak2, semalam aku tdoq lmbat gara2 geram aku pnya plan nk keluaq pulau xkesampaian..kerana ape anak2?kerana..darlin aku xbley cuti!! arghhhhh!!Webfetti.comso aku pn konon2 nk tunjuk perasaan aku layan tenet smpai pkol 3.30am..then,aku tdoq lebey kurang pkol4am la kot..esk pagi tu,guess wat? aku kena bgn pkol 6.30 am..bkn sbb solat (he..pompuan ad alsn kukuh) tp sebab puteri my umah..adoii tensen gla..aku kena layan dia smbil tutup mata sebab ngntk.. whatever.. dh alang2 aku xbley tidoq,lepas aku mandikn minah kecik tuh aku bwak dia p tmpat keja aku sbb p antaq nasi kt drg..dan neh la apa yg puteri bwat :


dia tolong nisa bwat keja..keke.. ada gaya x? nisa kata dia perintis yg bakal gant kami ber2..(xpayah la kot..) then, aku bwak dia p beli roti canai..bdk neh makan lalu baekk!! naseb bek aku ad duit..lepas makn, apalagi..aku layan dia men pastuh kami sama2 membongkang dr pkol 12thg smpai 3 ptg..wakaka..aku yg tdoq dulu dr dia..(qado tdoq semalam..) pastu aku tekejut,darlin aku kol ajak p sopin2..apalagi..panas pungkoq kot syookk..syok xsyok sgt la..langkawi bkn ada mid valley or pavilion pn..bilion ada la..haha..pas sopin2, p nyt market..borong2 pnya borong kami blik dlm pkol 8.30 jgk la..pas tu,mlm aku dok on9 sopin kat lelong..aku beli bag dgn harga yg kurang xmasuk akl sgt..tp memandang kn cantik aku rembat ja..haha..(aku pompuan tulen memg cmneh) so..tggu org post je la..semua d hujung jari anda..hurmm i like!
.full stop.

2 comments