.asam garam.


posted by lil.fawa.

7 comments

tajuk mcm owg tua2 nak membebel..well,nisa said kalo x membebel tuh bkn aku..wakaka..(kurang ajaq ang nisa) hmm..tajuk serius so,cta pn serius..kenapa tajuk dia asam garam?sebab dia beshhh (tuh iklan paberet)..heh! see?kan aku dah start bebel neh..
bkn apa,sejak smlm aku asek dok pikiaq pasai pa owg dok ckp,asam garam owg bechenta mest la sat2 gaduh,sat2 baek..haa..tu dia la pasai aku boh tajuk owg tua2 pnya ayat..
bkn sebab aku gduh ngn darlin aku,cuma kdg2 kta lupa bla ada owg syg kta dh agak lama,mest jd pudaq..btoi ka?dak aihh..tp aku setuju bla lama2 berkaseh sayang, dia dah jd xsama..suma owg need sum change..(bagi aku la)but bila dah lama mebi manusia neh alpha or leka sket la..leka ye anak2?bkn lenka penyanyi tuh..but, on my site, i feel like my luv is getting high and stronger..ceewaaahh fara jiwang plak dah..hmm..sumtimes i'm a bit selfish kot..ntah la..hurgh..emo plak..nisa sowg dah la emo2 neh..aku retro..sbb tuh ska membebel..mm i like!
dah2 la kot..
.full stop.

7 comments