..the new chapter of life..


posted by lil.fawa.

No comments

hi readers, its been a very very long time since my last entry. haish. banyak nk kena update kat sini. its ok, i'll start with my new title as a mother. :) 

The day i gave birth to my lil princess was on 18/04/2013 at 4.30pm after 4hours struggling. Alhamdulillah! semuanya goes smooth. memang x expect pn rasa gave birth tu macam yg me rasa. mebi tuhan nak tolong masa tu sbb semua rasa senang. xsakit sangat mcm yg kebanyakkan org rasa. bersyukur sgt2! :) oh btw me bersalin kat gomen hosp je n doc n kakak2 misi semua baik. xda kena marah2 mcm sum people citer tu. at first takut jugak masa kena admitted tu. naseb i baek agaknya. mood semua org pn baek masa tu. hehe.
So now, my baby girl dah masuk 5 months old. oh how time flies!

meet, Khayla Imani binti Nasrul Eman.
age: newborn

nehaaa cik khayla saya.
age: 5 months old

Cepat sgt masa berlalu..tup2 next month 'Cikela' (nama manja dia) saya dah boley makan.. ohh i'm so excited to feed her. hohoho! 

Update sket pasal perkembangan cikela ni, dia baru ja boley meniarap masa umur 4bulan setengah. skg ni pandai pusing 360degree je..hehe..hobi dia, everything yg dia pegang wajib masuk mulut. -.-' oh dear! dats not good. will update more bout her next month sbb dia da boley makan. oh juz cant wait!

*****************************

Ok, now nak hapdet sket about my self. me da start keja balik last 2 weeks. so Cikela dijaga oleh abahnyer. since abahnye keja overnite shift then there is no problem at the moment. and hope xda masalah at any time ahead la kan. hurm..wat else? xda dah kot nak hapdet..so we shall stop here for now. see ya on my next entry! thaa~

..full stop..