..like I care!..


posted by lil.fawa.

2 comments

1st of all, xda story nk post kat sini tadi..tiba2 ada pulak isu panas yg membuatkan saya nk buka cerita kat sini..bukan nak aibkan org but shared sumthing yg rasanya boley dijadikan sempadan dlm hidup kita sebagai manusia biasa neh. but before dat, kalo u guys dah baca previous entry pasal me kerja sorang while my click on leave tu kan, so now she is 24hours resigned! *sigh*

pisang telah berbuah 2 kali..hukhuk! before dis, cik nisa tinggai saya atas sebab2 yg xdapet den tolong, and now, it hapen again! but dis time saya xtahu until she left.

she asked 2 days off on last tuesday n wednesday n like usual, me neva asked why..kau nak cuti, so aku kerja.dats it lah mcm biasa..and nak dijadikan cerita, semalm, malangnya saya terjatuh msa mandi so xdapat masuk keja n neseb baeklah my click memang kena kerja on dat day, cuma saya mintak tlg dia msk pagi la gantikan saya. so, today masuk ja kerja xsempat nak panas kerusi lg, opismate yg sorang lg tanya, "hang dah tau ka?" hurm? "tau apa?"saya tanya.. "kak dah resigned semalam dia bg surat 24 hours!" saya, "WHAT??! seyes? but kak xbgtau apa pn?msg pn x..no wonder lah dia xda kol semalm." selalunya kalo saya cuti mengejut mest dia kol tanya ok ka x..(tanx for ur care kak) tapi semalm memang xda langsung!well i guess she might be mad sebb nampak mcm saya gunakan dia la kot..and it getting worst when my colleagues tunjuk pix kat dlm nset catatan adik dia tentang me n others. well i'm not shocked but weird! kenapa saya yg xberkait ngn adik dia neh pn terlibat?me nak sembang or terserempak ngn adik dia twice a week pn susah apath lagi nak rapat?so andaikan bahawa, xsemua orang suka kat kita cukuplah..same goes to her..xsemua org suka adik my click neh. ada ja troubles around kalo adik dia ada.! but si kakak neh xpernah nampak silap adik sendiri. our boss pn pernah cakap yang adik dia neh problems sket. susah nak tegur.. well wat m i supposed to say?senyum sahaja :)

hurm..seriously, i'm not take dis seyes..i mean about adik dia..but..si kakak neh..camna nak cakap eh?me n her do not have any problems at all since she's started working last year.(xtahu lah kalo dia ada xpuas hati dlm diam kat saya) but for sure we all xpenah gaduh or ada perang2 mulot. why is so hard to at least text me about ur resignation?u just left! it makes me hangin satu badan! kalau ada rasa yg xkena or xpuas hati, we need to face to face babeh..bukan lari letak jawatan mcm tu ja..u noe how hard if we work alone..boley mental!

if u ever read dis, plis open ur eyes n see wat was hapen is not our fault! ur sista very gud on blaming sum1 else..made a fake police report?yeah totally brilliant!! She neva wear blings dear..we all noe it! Wat ever it is, we had enough on dis stupid thing but not ur older sis..she make dis getting worst! Selalunya pihak yg salah neh la akan selalu panas punkoq! M i rite?*sinis* tell ur sis do wat she wants and go ahead being stupid n childish on fb!

..full stop..
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments